خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

شناسایی نبوغ دانشمندان جوان در دانشگاه اتفاق می‌افتد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۲۳۳

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شناسایی نبوغ دانشمندان جوان در دانشگاه اتفاق می‌افتد و باید برای توسعه آن تلاش کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در آیین اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که با حضور پژوهشگران و دانشمندان در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، ، ضمن تبریک به اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزیده اظهار کرد: از خداوند بزرگ خواستارم شما دانشمندان در سپهر علم ایران و جهان همچون خورشیدهای درخشان بدرخشید. 

وی افزود: چند روز پیش، پایگاه استنادی جهان اسلام فهرست بیش از ۴۰۰ نفر از دانشمندان یک درصد علوم انسانی و علوم بومی را معرفی کرد و نام رئیس دانشگاه تهران هم جزو آن لیست بود و باعث افتخار است. 

زلفی گل با بیان اینکه خیرین علمی با حمایت‌های مالی خود باعث پیشرفت کشور و خوشحالی دل دیگران می‌شوند و مسیر آینده علمی دانشجویان را تغییر می‌دهند؛ تاکید کرد: انتخاب هوشمندانه بنیاد جمیلی در ورود به عرصه علوم پایه و گزینش برترین‌های علوم پایه علاوه بر سرآمدی علمی نگاه ویژه آن‌ها به حوزه فناوری است که یکی از ابتکارات و نبوغ خاص به شمار می‌آید که در برگزاری و مدیریت جشنواره به کار گرفته شده است. 

وزیر علوم ادامه داد: خیرینی که حامی علم و فناوری هستند، سرمایه‌گذاران علمی کشور هستند و باید قدردان آن‌ها بود؛ زیرا باعث می‌شوند دانشمندان در سطح جهانی مطرح شوند. 

زلفی گل گفت: شناسایی نبوغ اندیشمندان جوان در محل دانشگاه اتفاق می‌افتد و باید به آن توجه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز