خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هماهنگی شهرداری و سایر دستگاه‌ها در خصوص ساماندهی افراد بی‌خانمان در فصل سرما

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۷۴

نائب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ستاد مشارکت محله‌ای ارائه کرد.

علیرضا نادعلی، نائب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر و سخنگوی این شورا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره ستاد مشارکت محله‌ای گفت: از زمانی که آقای چمران ریاست ستاد مشارکت محله را برعهده گرفتند، جلسات این ستاد به صورت مرتب تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اعضاء این ستاد در همه جلسات حضور داشته و اتفاق نظر نیز بین اعضا وجود دارد و برخلاف بعضی از مواردی که وجود داشت و باعث می‌شد که ستاد تشکیل نشود در حال حاضر با تفاهماتی که اتفاق افتاده، هماهنگی به نحو مطلوب در این ستاد وجود دارد. 

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار است در ۲۲ منطقه ۷ ناظر که شامل ۵ ناظر و ۲ نفر علی البدل ناظران است، انتخاب شوند.البته اسم ناظران به معتمدان محله که در واقع نمایندگان شورا هستند و حق رای هم دارند، تغییر پیدا کرده است. 

نادعلی با اشاره به ارتباط و هماهنگی با معاونان فرهنگی اجتماعی شهرداران مناطق گفت: هر عضو از این ۷ نفر که در ستاد هماهنگی مشارکت محله‌ای حضور دارند، رسیدگی به چند منطقه را انجام می‌دهند. فکر می‌کنم با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، ظرف ماه آینده این موضوع نهایی شود. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره ساماندهی افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر با توجه به شروع فصل سرما گفت: یکشنبه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در مجموعه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی برگزار شد و آقای احمدی صدر گزارش مفصلی از اقدامات معاونت‌های مختلف این سازمان ارائه کردند. 

سخنگوی شورا تصریح کرد: شرایط ما امسال به صورت قابل درک و قابل تشخیص بسیار بهتر از سال گذشته است، البته سال گذشته هم عملکرد خوبی داشتند، اما امسال در بحث جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین ساماندهی افراد در راه مانده و گرمخانه‌ها وضعیت بهتری وجود دارد. 

نادعلی گفت: به هر صورت از آنجایی که شهردار تهران دستیار اجتماعی رییس جمهور در این زمینه هستند، فکر می‌کنم هماهنگی بین شهرداری و سایر دستگاه‌ها در این زمینه بهتر شده است و هر آنچه که مربوط به آسیب‌های اجتماعی است، از جمله بحث ساماندهی افراد بی‌خانمان در فصل سرما فکر می‌کنم، وضعیت بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز