خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورا خبر داد:

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارتقای ایمنی در جلسه فردای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۱۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستور جلسه فردای شورا (یکشنبه ۲۱ آبان) که از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ در تالار رسمی ساختمان پارلمان شهری پایتخت برگزار خواهد شد، توضیحات لازم را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی از برگزاری یکصد و نود و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ روز یکشنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شده است که مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خود را با محوریت موضوعات روز در صحن علنی فردا قرائت کند. 

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی در معابر و عرصه‌های عمومی پایتخت، فردا صحن شورا طرح الزام شهرداری برای ارتقای این مهم را بررسی و تکالیف تبیین‌شده را در صحن به رای خواهد گذاشت. 

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین از بررسی اساسنامه سه سازمان منتصب به شهرداری تهران شامل سازمان نوسازی، سازمان ورزش و سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بارهمراه با قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه شورا به عنوان سه دستور جلسه دیگر صحن علنی در جلسه فردا خبر داد. 

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی در پایان از بررسی گزارش حسابرسی شرکت نمایشگاه شهر آفتاب تهران و سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافربری برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به عنوان دو دستور دیگر جلسه روز یکشنبه شورا نام برد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز