خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد:

از قرائت گزارش سفر چین تا بررسی فروش یک ملک شهرداری در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۶۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در جلسه فردای شورا، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل به قرائت گزارش خود از دستاوردهای سفر چین می‌پردازد، گفت: جزئیات لایحه «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله یک فقره ملک متعلق به شهرداری تهران» در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری یکصد و هشتاد و نهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ روز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و گفت: مطابق دستور جلسه صحن علنی، مقرر شده است تا نخستین دستور به موضوع قرائت گزارش سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا در خصوص اهم نتایج و دستاوردهای سفر به چین اختصاص پیدا کند تا همه اعضای شورای شهر تهران در جریان اقدامات کلی حضور هیات ایرانی در این کشور قرار گیرند. 

وی افزود: در ادامه گزارش‌های محله‌گردی ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز فردا بررسی گزارش محله وصال واقع در منطقه 6 پایتخت در دستور کار صحن شورا خواهد بود. 

نادعلی درباره دستور بعدی صحن شورا نیز تصریح کرد: بررسی لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی‌ها، استعلامات و خدمات غیرحضوری شهرداری تهران که در جلسات گذشته شورا آغاز شده است، اما رسیدگی به بخشی از آن باقی مانده بود، در جلسه فردا ادامه خواهد یافت. 

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین یادآور شد: مقرر شده است تا بررسی جزئیات لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله یک فقره ملک متعلق به شهرداری تهران» که یک فوریت آن در یکصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی دوره ششم شورا مورخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ به تصویب رسیده بود نیز در جلسه فردا مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر قرار بگیرد و در این خصوص تعیین تکلیف لازم انجام شود. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نادعلی در پایان اظهار داشت: در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورا همچنین دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان عضو ناظر و یک نفر نماینده خبره دانشگاهی یا حوزوی در شورای سیاست‌گذاری موضوع مصوبه طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران، بررسی و انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز