خبرگزاری کار ایران

حضور زاکانی برای پاسخگویی به سؤالات اعضا در جلسه فردای شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۱۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران، برای پاسخگویی به سوالات مطرح‌شده از سوی اعضای شورا در خصوص انتصابات مدیران شهرداری و واگذاری املاک و وظایف سامانه حمل‌ونقل و ترافیک جانبازان و معلولان در جلسه فردای شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هفتاد و دومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ الی ۱۱ در روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی شورای شهر اظهار داشت: در ابتدای جلسه یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت‌ واگذاری یک واحد آپارتمان به یک خانواده هشت نفره دارای چهارقلو بررسی خواهد شد.

نادعلی در تشریح دستور دوم صحن شورا تصریح کرد: شهردار تهران برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر در خصوص نحوه انتصابات مدیران شهرداری و همچنین واگذاری وظایف و املاک سامانه حمل‌ونقل جانبازان و معلولان در صحن شورا حاضر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ادامه بررسی طرح تعرفه‌های اصلاحی بهره‌برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نیز در جلسه فردا بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: لایحه تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ به همراه بررسی بیست و چهارمین صورت‌جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران، دیگر دستورات صحن شورا در جلسه فردا خواهند بود.

نادعلی در پایان گفت: ۱۲ پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن نیز در جلسه آتی شورای اسلامی شهر تهران تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز