خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی تهران:

مخارج آموزش‌های ترافیکی هزینه نیست، سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۲۸۵

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در چهل و هشتمین جلسه شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه بر تقویت موضوع آموزش در این حوزه تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش‌های ترافیکی، از جمله انتظارات اصلی ستاد از مناطق است.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که به میزبانی منطقه ۶ برگزار شد، مهدی گلشنی با تاکید بر اهمیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش‌های شهروندی با محوریت ترافیک، افزود: سرمایه‌گذاری در این بخش، هزینه نیست، بلکه سراسر سود است، زیرا زمانی که شهروندان نسبت به وظایف و حقوق خود واقف باشند، هزینه‌های غیرضروری ناشی از عدم آگاهی مردم به بخش‌های ضروری و دارای اولویت، سوق داده شده و از هدررفت سرمایه پیشگیری می‌شود.

وی با بیان این که مخاطب هدف ما برای آموزش‌ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، همه اقشار جامعه هستند، تاکید کرد: به‌دنبال تقویت آموزش‌های ترافیکی در بین تمام شهروندان هستیم که البته تحقق این امر، مستلزم افزایش اعتبارات مورد نیاز این بخش است. 

معاون توسعه حمل‌ونقل پاک و آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت و ضرورت استفاده حداکثری مناطق از فضاهای آموزشی در اختیار آنها، گفت: شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل پاک به‌ صورت جدی و مستمر در مسیر زیرساخت برقی‌سازی در حال حرکت است و یکی از دغدغه‌های جدی حمل‌و نقلی، تقویت تسهیلات و خدمات در حوزه میکروموبیلیتی‌ها، اسکوتر و موتورسیکلت برقی است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، کامران اخباری همچنین بر لزوم ارائه امکانات و تسهیلات به شهروندان پیاده‌ و پیاده‌راه‌ها در سطح شهر تاکید و خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به حمل‌ونقل پاک و تخصیص اعتبار ویژه به پیاده‌راه‌ها و گشت‌گاه‌های شهری، موضوعی جدی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز