خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی شهرداری تهران تاکید کرد:

تأثیر ۱۵ درصدی شناورسازی ساعت‌ها در بهبود ترافیک آغاز مهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۳۳

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در جمع معاونان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه پایتخت، لزوم توجه به اقدامات سخت‌افزاری مختص مهرماه را مورد تأکید قرار داد و گفت: نگاه مدرسه‌محوری در تصمیمات ترافیکی، کارویژه اصلی مورد انتظار از مناطق است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی گلشنی در چهل و سومین جلسه شورای معاونان حمل‌ونقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه پایتخت، بر رفع گره‌های ترافیکی اطراف مدارس و تأمین ایمنی حداکثری حمل‌ونقل دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: موضوع آمادگی برای استقبال از مهر، یکی از مهم‌ترین و پرمسئولیت‌ترین اقدامات ترافیکی برای مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را در این حوزه انجام دهیم. 

وی با بیان این که تمام مناطق برای تمامی مدارس واقع در هر منطقه باید یک برنامه مدیریت ترافیک داشته باشند و افزون بر انجام اقدامات اجرایی در حوزه ترافیک، در زمینه موضوعاتی همچون رفع گره‌های ترافیکی، تقویت ایمنی، ساماندهی حمل‌ونقل همگانی، آموزش و اطلاع‌رسانی نیز برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند، اظهار داشت: در مصوبات ستاد استقبال از مهر، اهمیت و ضرورت هم‌افزایی آموزش و پرورش و شهرداری تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. 

گلشنی با بیان این که سرویس مدارس، یکی از دغدغه‌های اصلی و جدی حمل‌ونقلی در پایتخت است، عنوان کرد: موضوع سرویس مدارس، تکلیفی است که ساماندهی آن بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گذاشته شده است و با تلاش همکاران آن سازمان، اقدامات مهم و مؤثری در جهت جابه‌جایی ایمن و مناسب دانش‌آموزان برای مهرماه در دست انجام است. 

این مقام مسئول در شهرداری تهران تاکید کرد: طبق آمار مرکز کنترل ترافیک و گزارش پلیس راهور، شناورسازی ساعت‌ها در سال گذشته، ۱۵ درصد به بهبود وضعیت ترافیک آغاز مهر کمک کرد. 

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف شناورسازی ساعت‌ها در جلسات مشترک با استانداری تهران به نتیجه رسیده و مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت وزیران برای همه دستگاه‌ها لازم‌الاجراست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز