خبرگزاری کار ایران

آیین بازگشایی مدارس در ۲۶۸ مدرسه پایتخت برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۷۹

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری آیین بازگشایی مدارس در ۲۶۸ مدرسه خبر داد و گفت: برنامه های امسال در قالب چهار محور «آیین بازگشایی»، «آموزشی»، «حمایتی» و «گردشگری» برگزار می شوند.

به گزارش ایلنا، مجتبی دانشور مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهراندر تشریح برنامه‌های استقبال از مهر با عنوان «مهر قلم» گفت: در آیین بازگشایی مدارس، «جشن بزرگ مهر» با حضور مسئولین منطقه ای در ۱۲۲ مدرسه، «جشن بزرگ مهر» با حضور مسئولین اجتماعی و فرهنگی در ۲۲ منطقه، آیین استقبال از سال اولی ها در ۱۲۲  ناحیه و در مجموع  آیین بازگشایی مدارس در ۲۶۸ مدرسه برگزار می شود. همچنین با توجه به اینکه ۴۴۰ مدرسه متوسطه در سطح شهر داریم، پیشنهاد دادیم روز اول مهر دستاوردهای سال پیش توسط شهرداران مدارس اعلام شود.

وی از برگزاری برنامه های آموزشی ویژه دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، ترافیک و آلودگی هوا، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران از ۲ تا ۲۰ مهر با اجرای ۱۴۷۶ نمایش، ۱۹۶۸ برنامه آموزش همگانی و توزیع ۱۶ هزار و ۸۰۰ پوستر انجام می شود.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران همچنین با اشاره به اینکه ۳۶۶ تور گردشگری ویژه دانش آموزان از دوم تا بیستم مهر برگزار می شود، تصریح کرد: در ۱۲۲ ناحیه یک تور موزه گردی و دو تور بازدید از مراکز آموزشی خواهیم داشت.

دانشور در خصوص آیین بازگشایی حوزه و دانشگاه گفت: دو حوزه علمیه در منطقه ۱۲ و دو دانشگاه در منطقه ۶ از ۱۵ شهریور تا اول مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی بازگشایی می شوند. همچنین یکهزار بسته آموزشی ویژه دانشجویان جدید تهیه و توزیع و ۱۰ تور تهران گردی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز