خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری:

۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در تهران، شناسایی و مشکلات ۶۵ درصد آنها رفع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۹۴

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: شناسایی ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر و رفع ۶۵ درصد از مشکلات این نقاط توسط مناطق شهرداری و با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی گلشنی، برطرف کردن گره‌های ترافیکی، استمرار خدمات حمل‌ونقلی و افزایش ایمنی معابر را به عنوان اهداف سه‌گانه ستاد مدیریت بارش برشمرد و گفت: با تشکیل ستاد مدیریت بارش در سال گذشته و حصول نتایج مثبت در سال‌جاری، برنامه‌ریزی متفاوتی صورت گرفته است.

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این که نباید اجازه دهیم بر اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، گفت: در تلاش هستیم تا با روان‌سازی جریان ترافیک، خدمات حمل‌ونقلی بهتر و بیشتری را ارائه دهیم.

وی با بیان این که فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در ستاد مدیریت بارش به دو بخش اصلی ستادی و منطقه‌ای تقسیم می‌شود، اظهار داشت: شناسایی ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر و رفع ۶۵ درصد از مشکلات این نقاط توسط مناطق شهرداری و با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام شده است.

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر برنامه‌ریزی برای ارتقا و بهبود کیفی و کمی سرویس‌رسانی در حوزه‌های اتوبوس و تاکسی در فصول سرد سال، تصریح کرد: در حوزه اتوبوسرانی، علاوه بر بهسازی و مناسب‌سازی ۷۰ ایستگاه اتوبوس، مقرر شد تا اتوبوسرانی در ایام بارش با اعزام اتوبوس‌های بیشتر به نقاط پُرازدحام، خدمات مؤثرتری به شهروندان ارائه دهد و برای شناسایی ناوگان غیر فعال تاکسیرانی و کنترل و نظارت دقیق و کامل بر تاکسی‌ها نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، گلشنی در پایان تاکید بر این که اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل‌ونقلی ارائه ندهند، جریمه غیرنقد خواهند شد، خاطرنشان کرد: در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز