خبرگزاری کار ایران

توزیع عادلانه منابع در کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۸۷

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تاکید بر توزیع عادلانه منابع گفت: تمامی استان‌ها، حتی استان‌های دور از مرکز، باید به اندازه تهران از بیت المال بهره‌مند شوند و توزیع عادلانه منابع نکته مهم و مدنظر مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور دکتر عباس مسجدی در جریان سفر به استان کرمان، روز گذشته چهارشنبه دهم آبان ماه در جلسه شورای اداری و تامین شهرستان نرماشیر گفت: استان کرمان سابقه فرهنگی و دینی دیرینه‌ای دارد و دیار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود: از مهم‌ترین برکات اقدامات شهید سلیمانی امنیتی است که امروز بر ایران اسلامی حاکم شده و بدون شک اقدامات آن شهید والامقام در ایجاد این امنیت تاثیر مستقیم داشته است.
وی با اشاره به اینکه سه عنصر مهم برای دستیابی هر کشور به تمدن و پیشرفت مورد نیاز است، اظهار داشت: مهم‌ترین عنصر، جهان بینی است و ما غنی‌ترین جهان‌بینی‌ها را در اختیار داریم که همان اصول مسلم اسلام و قرآن کریم است.
دکتر مسجدی تصریح کرد: این جهان بینی در دوران انقلاب با فرمان امام بر قلوب مردم نشست و سلطنت طاغوت را دگرگون کرد.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز با همین حهان بینی با وجود آنکه ۷۵ کشور امکانات خود را در اختیار صدام قرار داده بودند ایران اسلامی با مقاومت رزمندگان اجازه نداد حتی ذره‌ای از خاکش به تصرف دشمن درآید.
وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی نیز نتیجه همین جهان بینی است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حتی در تامین سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم، اما امروز آنقدر مقتدر هستیم که دشمن نمی‌تواند نگاه کج به کشور داشته باشد.
دکتر مسجدی با بیان اینکه امروز اسرائیل خون آشام در غزه زنان و کودکان را به شهادت می‌رساند افزود: این نوع اقدامات رژیم صهیونیستی نتیجه نداشتن جهان بینی درست آنان است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور مولفه دوم برای پیشرفت و تمدن سازی کشور را رهبری دانست و گفت: خداوند این نعمت الهی را به ما اعطا کرده است و وجود مقام معظم رهبری و پیش از ایشان حضرت امام خمینی هدایت جامعه را بر عهده داشته اند.
دکتر مسجدی افزود: تمامی عرصه‌های پیشرفت کشور همچون موشک سازی، سلول‌های بنیادی، فناوری هسته‌ای و ... از حمایت‌های مستقیم رهبری برخوردار بوده اند و اگر در مواردی گرفتاری‌هایی وجود دارد دلیلش زمین ماندن فرمایشات مقام رهبری است.
وی مولفه سوم در تمدن سازی را مردم دانست و گفت: مردم کشور ما در تمامی استان‌ها از جمله کرمان همواره پای کار بوده و در مسیر خدمتگزاری، تولید و دفاع از مرزها اقدام کرده‌اند و اگر با انگیزه بالا در جهت خدمت به مردم و پیشرفت کشور تلاش کنیم خستگی بر ما چیره نخواهد شد.
گفتنی است در ادامه برنامه‌های این سفر، دکتر مسجدی با حضور در دادگستری نرماشیر به بررسی مشکلات آن پرداخت. وی همچنین به شهرستان بم نیز سفر و از مرکز پزشکی قانونی آن شهر بازدید کرد و با کارکنان آن به گفتگو پرداخت. بازدید از مجتمع رفاهی زندان بم نیز دیگر برنامه ریبس سازمان در این سفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز