خبرگزاری کار ایران

پزشکی قانونی میراث دار زحمات بازنشستگان این سازمان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۴۶۶

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اگر امروز عزت و افتخاری برای سازمان پزشکی قانونی وجود دارد، حاصل خدمات بازنشستگان در سال های حضورشان در سازمان و میراث دار زحمات این عزیزان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی روز یکشنبه 22 مرداد ماه در نشستی صمیمی با جمعی از بازنشستگان سازمان پزشکی قانونی کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع این افراد گفت: شما بازنشستگان عزیز سال های عمر و جوانی خود را در این سازمان گذراندید و با خدمات ارزنده خود زمینه رشد و توسعه امروز آن را فراهم کردید.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به شکل نمادین و با هدف قدردانی از زحمات بازنشستگان برگزار شده است، افزود: تاکنون 350 نفر از همکاران سازمان پزشکی قانونی کشور به مرتبه بازنشستگی رسیده اند و شاغلین امروز قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی همه این عزیزان و همکاران قدیمی سازمان هستند.

مسجدی با تأکید بر سختی کار پزشکی قانونی با توجه به ماهیت و نوع خدمات آن تصریح کرد: پزشکی قانونی ذاتا حرفه ای سخت و با صعوبت است که با وجود توسعه امکانات و تجهیزات همچنان سختی کار در بخش های مختلف سازمان از جمله تالارهای تشریح قابل لمس است و قطعا این سختی در سال های گذشته که بازنشستگان عزیز مشغول به کار بودند و سازمان نیز امکانات چندانی نداشت، چندین برابر امروز بوده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، اظهار داشت: شما بازنشستگان عزیز در شرایط بسیار سخت و با حداقل امکانات و تجهیزات به ویژه در سال هایی که سازمان هنوز دارای تشکیلات مستقل نبود، به مردم ارائه خدمات کرده اید که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه احترام به بزرگان و پیشکسوتان و خدمت به آنان از سفارشات دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) است، افزود: احترام به بزرگان از تأکیدات تربیتی دین اسلام است و قطعا احترام به بزرگترها در دل انسان ها نشاط و امید ایجاد می کند و در سازمان پزشکی قانونی کشور نیز این نگاه توام با احترام نسبت به بازنشستگان وجود دارد.

مسجدی همچنین با اشاره به آمادگی سازمان برای برگزاری جلسات مستمر با بازنشستگان و بهره مندی از تجارب ارزشمند آنان، تصریح کرد: سازمان توجه به خواسته ها و نیازهای شما عزیزان را وظیفه خود می داند و تا آنجا که مقدورات و امکانات اجازه بدهد حتما در جهت ارتقای معیشت، تأمین امکانات رفاهی و حوزه های درمانی مساعدت خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه حدود 20 نفر از بازنشستگان در سالن شماره یک حوزه ریاست سازمان با دکتر مسجدی دیدار و برخی خواسته های خود در زمینه های پرداخت کمک های مالی و مناسبتی، بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی، برگزاری اردوهای تفریحی، اعطای وام، تشکیل صندوق و ... را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز