خبرگزاری کار ایران

بیان مشکلات بودجه‌ای پزشکی قانونی در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۸۱۶

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه به تشریح برخی مشکلات و تنگناهای بودجه ای سازمان پزشکی قانونی کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این جلسه که روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه و با حضور تعدادی از معاونین قوه و روسای سازمان های تابعه قوه قضاییه و وزیر دادگستری برگزار شد، ضمن اشاره به برخی مشکلات بودجه ای قوه قضاییه و دستگاه های وابسته به آن، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز در خصوص تنگناهای بودجه ای این سازمان سخنانی را ارائه کرد.

وی با اشاره به خدمات گسترده و تخصصی سازمان پزشکی قانونی کشور و تاثیرپذیری سازمان از نوسانات ارزی و نیز تحریم های ظالمانه دشمنان، کمبود بودجه و اعتبارات را مانعی برای ارائه خدمات شایسته به مراجعین عنوان و اظهار امیدواری کرد: با رفع این مشکلات و تأمین اعتبارات مورد نیاز خدمت رسانی به مردم عزیز به شکلی بهتر و مناسب تر انجام شود.

مسجدی با اشاره به تلاش های کارکنان سازمان جهت ارائه خدمات مناسب به مراجعین افزود: با وجود سختی شرایط کار و علی رغم کمبودهای فعلی، با تلاش و همت جهادی تمامی همکاران سازمان، پاسخگویی به پرونده های ارجاعی و مراجعین در اسرع وقت در حال انجام است.

مسجدی همچنین با تأکید بر لزوم توجه دستگاه ها به موضوع جوانی جمعیت و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه با وجود پیش بینی اعتبارات لازم در این زمینه برای سازمان و با وجود اقدامات و هزینه های انجام شده در سازمان، طی دو سال گذشته هیچ بودجه ای در این قالب به سازمان پزشکی قانونی کشور تخصیص داده نشده است، این در حالی است که با وجود افزایش هایی که در قیمت مواد و تجهیزات آزمایشگاهی داشته ایم و نیز کمبودهای مزمن در بخش های عمرانی، در تخصیص های این بخش ها نیز در سال گذشته با چالش های جدی روبرو شده ایم که امیدواریم با درک شرایط خاص سازمان، بودجه های لازم به سازمان اختصاص یابد تا ان شاءالله خدمات تخصصی فعلی بدون وقفه ادامه یافته و شاهد بهبود شرایط ارائه خدمت به مردم عزیزمان باشیم.

در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه نیز ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های سازمان، نسبت به بررسی و مساعدت در این خصوص قول مساعد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز