خبرگزاری کار ایران

در سفر عین اللهی به قم صورت گرفت

قدردانی کمیسیون اجتماعی سیاسی مجلس خبرگان رهبری از عملکرد وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۵۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهر مقدس قم و با حضور در کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با اعضای این کمیسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در این دیدار درباره حمایت جامعه سلامت از مردم مظلوم غزه، پیشرفت های برنامه سلامت خانواده و جوانی جمعیت و پروژه های بیمارستان سازی در مناطق محروم  به گفت و گو پرداخت.

پیگیری های وزارت بهداشت از سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت کشورهای منطقه در محکومیت فجایع صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی و حمایت های سلامت محور از مردم مظلوم غزه، تشریح آخرین  پیشرفت های برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت، دستاوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه های کنترل بیماری کرونا، توسعه بیمه همگانی، اولویت بخشی به بهداشت، توسعه زیر ساخت های بهداشت، کاشت رایگان حلزون برای کودکان ناشنوا، جوانی جمعیت و  برنامه سلامت خانواده، ساخت کلان بیمارستان ها، دانشگاه سبطین در عراق و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، تشکیل معاونت های فرهنگی در بیمارستان ها و اولویت های فرهنگی وزارت بهداشت از مهمترین محورهای سخنان دکتر عین اللهی در این دیدار  بود.

در این دیدار همچنین اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری به طرح دیدگاهها و مطالبات خود در حوزه‌های بهبود وضعیت معیشتی پزشکان، اجرای قانون انطباق، مسائل فرهنگی و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداختند. 

اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  مجلس خبرگان رهبری در این نشست همچنین از اقدامات وزیر بهداشت در تلاش برای خدمت رسانی به مردم، اجرای سیاست های جوانی جمعیت و فعالیتهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کردند و خواستار تقویت این فعالیتها و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز