خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

کشف فرار مالیاتی ۱۵۰ میلیارد تومانی یک شرکت دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۵۵

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف فرار مالیاتی یک شرکت دارویی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات مشترک پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با مرجع قضایی،  فرار مالیاتی سنگین یکی از شرکت‌های دارویی واقع در استان محرز شد و رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که این شرکت با فاکتورهای جعلی و انجام معامله با شرکت‌های صوری و کاغذی، اقدام به اختفای فعالیت اقتصادی و کتمان درآمد و عدم انجام تکالیف قانونی مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده کرده و در این مدت مرتکب فرار مالیاتی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال شده است. 

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت، این افراد را با انجام اقدامات پلیسی به مقر انتظامی هدایت و با تشکیل پرونده آنها را به مرجع قضایی معرفی کردند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، هداوند در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه توامان پلیس امنیت اقتصادی با مفاسد مالی و قاچاق کالا در سال‌های اخیر، عرصه را برای فعالیت سودجویان تنگ کرده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز