خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد:

ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به روز در ماموریت‌های پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۸۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن بازدید از بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) بر ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به‌روز در ماموریت‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه بازدید از بیستمین دوره نمایشگاه ایپاس گفت: آنچه که امروز به عنوان دسترنج دانشمندان و محققین کشورمان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، باعث افتخار است.

وی افزود: امروز با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد به جوانان کشورمان توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات سیستم‌های امنیتی و خلاءهایی را که در پلیس وجود داشت، برطرف کنیم تا توفیق بیشتری در ماموریت‌ها به دست آوریم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر این که به‌روزرسانی تجهیزات و بهره‌گیری از فناوری‌های روز و علم یک ضرورت است، گفت: امیدواریم هرچه روزدتر از این سامانه‌ها و تجهیزات در ماموریت‌های پلیس استفاده کنیم. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، محمدیان در پایان گفت: بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های جدید باعث افزایش قدرت آن در ماموریت‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز