خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

کشف ۲۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳۰۵ نفر طی ۱۰ روز در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۸۱

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح دستاوردهای اجرای عملیات ۱۰ روزه ایام محرم برای مبارزه با مواد مخدر در سطح پایتخت گفت: در این ایام بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و ۳۰۵ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در آیین رونمایی از کشفیات مواد مخدر تهران گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است که نشان از عظم جدی پلیس در ریشه‌کن کردن سوداگران مواد مخدر دارد.

رئیس پلیس پایتخت همچنین به اجرای عملیات ۱۰ روزه ایام محرم برای مبارزه با مواد مخدر در سطح تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و ۳۰۵ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

وی همچنین به کشف ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق طی ۱۰ روز ماه محرم اشاره کرد و ضمن تاکید بر برخورد با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: یکی از شگردهای قاچاقچیان اضافه کردن ناخالصی‌ها به مواد مخدر و توزیع میان جوانان و مردم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر نقش دستگیری خرده‌فروشان در ارتقای امنیت اجتماعی محلات گفت: پاکسازی تمامی مراکز گردهمایی و فروش مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

محمدیان همچنین به جمع‌آوری ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر در پارک‌ها و سطح شهر طی عملیات ۱۰ روزه محرم اشاره کرد و گفت: رصد اطلاعاتی پلیس برای شناسایی تمامی فعالان توزیع مواد مخدر در بالاترین سطح قرار دارد و نقطه آرامش ما ریشه‌کن شدن کامل این معضل است.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: مردم بدانند در ساعاتی که مشغول عزاداری و یا استراحت هستند، چشمان بیداری هستند که از امنیت و سلامت آنان دفاع می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در راستای ماموریت مبارزه با مواد مخدر قضاوت را به عهده مردم می‌گذاریم، اگر تعداد معتادین کم و یا پاتوق‌های گروهی امروز دیده نمی‌شود، به برکت زحمات پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

محمدیان در پایان گفت: پاکسازی پارک‌های سطح شهر به واسطه حضور گستره مردم در محیط پارک در فصل تابستان در اولویت کار است و همکاران ما به وسیله سگ‌های موادیاب و چهره‌زنی، معتادان و توزیع کنندگان را شناسایی می‌کنند که حدود ۵۰ کیلوگرم بسته‌های آماده توزیع یک گرمی در همین راستا کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز