خبرگزاری کار ایران

پیام فراجا در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۸۷۷

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با اعلام انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه از تمام نهادهای جهانی برخورد قاطع با عاملین و دستور دهندگان این جنایت را خواستار است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی با اعلام انزجار از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه از تمام نهادهای جهانی برخورد قاطع با عاملان و دستور دهندگان این جنایت را خواستار است.

متن پیام به شرح زیر است:

بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً   "سوره اسراء آیه ۵"

اکنون بیش از ۷۵ سال از اشغال فلسطین و قدس عزیز توسط اشغالگران صهیونیست می گذرد و در طول این سال ها جهان شاهد جنایات بی شمار و ظلم فراوان علیه ملت مظلوم فلسطین و حتی کشورهای منطقه بوده است. جنایت وحشیانه و هولناک رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به جان باختن بیش از ۱۰۰۰ زن و کودک بی گناه انجامید، سند دیگری از خوی خونریز و رسم وحشیانه این رژیم نژادپرست و ظالم را پیش روی جهانیان گشود.

آنچه که دیشب در غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود که سندی روشن و متقن از ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط سران این رژیم غاصب در محاکم قضائی جهانی به شمار می رود. در سوی دیگر این جنایت، ملتی بزرگ، صبور و مظلوم قرار دارند که بر ویرانه های این جنایت بر حق مشروع خود مبنی بر ایستادگی و ماندن بر خاک آبا و اجدادی خود پایمردی می کنند و از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان آن بر آرمان بزرگ رهایی قدس و حذف این غده سرطانی از جغرافیای جهانی هم پیمان و هم عهد هستند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از این جنایت بزرگ و اعلام همدردی و همراهی با مردم غزه در این حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، جنایت بیمارستان المعمدانی را محکوم و از تمام نهادهای جهانی برخورد قاطع با عاملان و دستوردهندگان این جنایت را خواستار است و اعلام می دارد که بنا بر فرمایش قرآن کریم به‌زودی بندگان صالح خداوند چنان عرصه را بر جنایتکاران صهیونیست تنگ خواهند کرد که برای فرار به هر گوشه ای پناه خواهند برد اما وعده خداوند محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز