خبرگزاری کار ایران

پیام پلیس برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۱۳

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام فراجا برای آغاز سال‌تحصیلی جدید که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را منتشر کرده، آمده است:‌

«فصل پاییز با مهر رنگارنگ آغاز می‌شود. آغازی که با شور و نشاط دانش آموزان و هیجان دانشجویان به فضای شهر و کشور طراوت و شادابی می‌بخشد. نوجوانان و جوانان که با حضور در مدرسه و دانشگاه در پی کسب علم و دانش برای ساختن ایرانی آباد و سرزنده پا در مسیری نو و پر فروغ می‌نهند و جامعه را با حضور خود امیدوار به آینده و رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه می‌سازند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانات ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تامین امنیت برای آحاد جامعه با هدف نیل به پیشرفت‌های علمی و اقتصادی کشور و راحتی مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تمام قوا و امکانات فراجا را برای ایجاد فضایی مناسب برای خانواده­‌ها، فرهنگیان و دانشگاهیان سرفراز کشور به‌کار گرفته است. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان تبریک گفت و یقین دارد که با تلاش و مجاهدت نسل جوان و نوجوان در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه، جهانیان روزهای درخشان و غرورآفرین از ایران قدرتمند و قوی را نظاره‌گر خواهند بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز