خبرگزاری کار ایران

تبریک دادستان کل به سردار رادان به مناسبت «هفته انتظامی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۱۸

دادستان کل کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن «هفته انتظامی» را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد با صدور پیامی خطاب به سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، فرارسیدن «هفته انتظامی» را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«سردار احمدرضا رادان

فرمانده کل انتظـامی کشور

با سلام و تحیت

گرامیداشت «هفته انتظامی» فرصت مغتنمی است تا ضمن یادآوری دلاوری‌ها و ایثار پرسنل جان برکف آن نهاد انقلابی، قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان باشیم.

یقینا بخش اعظمی از امنیت مثال‌زدنی کشور عزیزمان ایران، مرهون مجاهدت‌های مخلصانه پرسنل آن سازمان خدمتگزار است.

تعداد شهدای جان برکف فراجا گواهی روشن بر عزم راسخ نیرو‌های انتظامی است که اجازه تعدی و ناامنی را به مخلان امنیت این مرز و بوم نداده‌اند و نخواهند داد.

فرا‌ رسیدن هفته انتظامی را به جناب‌عالی، معاونان، فرماندهان و کارکنان فداکار آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق و عزت جناب‌عالی و همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز