خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت خبر داد:

اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۳۷۲

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران در تمام مناطق ۲۲گانه خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح، بحث جمع‌آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین نظری در تشریح جزئیات اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر در مناطق ۲۲گانه تهران گفت: با توجه به اهمیت ویژه موضوعات مرتبط با پسماند و تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر و پس از برگزاری جلسات مستمر کارشناسی با معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه، «طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران» با محوریت سازمان مدیریت پسماند شهر تهران اجرایی خواهد شد. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ادامه داد: طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران در  جهت ارتقای مدیریت پسماند در پایتخت اجرا می‌شود و بر اساس آن، انعقاد قرارداد مستقل سازمان مدیریت پسماند با پیمانکاران این حوزه بر طبق نظام جامع مدیریت پسماند صورت خواهد گرفت که پس از بررسی‌های تخصصی این طرح به اجرا درمی‌آید. 

وی با بیان این که قراردادهای مدنظر در برنامه تحول در دو مولفه تجمیع خواهند شد، افزود: براساس این طرح تجمیع جغرافیای پیمان از «ناحیه محور» به «منطقه محور» و تجمیع موضوعات تنظیف و رفت‌وروب، جمع‌آوری پسماند تر و جمع‌آوری پسماند خشک در یک پیمان واحد جزو تغییرات اساسی در قراردادهای جدید خواهد بود.

نظری در ادامه اظهار داشت: در گذشته قراردادها به صورت ناحیه‌ای بسته می‌شد، اما در قراردادهای جدید به صورت کلان‌تر و در سطح منطقه خواهد بود و پس از اجرای این طرح، بحث جمع‌آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد که مجموعا تمامی این موارد منجر به اجرای مطلوب طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر تهران خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم آراستگی و نظافت شهر، رسیدگی به این دو مورد را اولویت ویژه شهرداران مناطق و نواحی خواند و افزود: آراستگی و نظافت شهر بر طبق آمارهای کسب‌شده اولویت اول شهروندان شهر تهران است. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در پایان گفت: در راستای تحقق این خواسته مردم همه توان خود را برای ارتقای بسترهای خدمت‌رسانی به‌ویژه در حوزه خدمات شهری به‌کار می‌گیریم و با بررسی همه طرح‌ها و پیشنهادات ارائه‌شده در این خصوص بهترین روش‌های ممکن را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز