خبرگزاری کار ایران

نظارت و ارزیابی نظافت و نگهداشت شهر شبانه‌روزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۳۷۳

ارزیابی و پایش نظافت، پاک‌سازی و نگهداشت شهر از سوی مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، وضعیت نظافت و نگهداشت شهر که با تأکید علیرضا زاکانی، شهردار تهران به یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری تهران تبدیل شده است، به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این خصوص گفت: در نشست‌هایی که با مدیران خدمات شهری مناطق و همچنین پیمانکاران حوزه تنظیف برگزار شد، موضوعات و ملاحظات را مطرح و خط مشی شهرداری تهران را در حوزه نظافت و نگهداشت شهر ترسیم و تبیین کردیم. در این جلسه با پیمانکاران که بازوی اجرایی شهرداری در تنظیف شهر هستند، ضرورت بازگشت ناوگان مکانیزه تخصصی نظافت مورد تأکید قرار گرفت و خوشبختانه شاهدیم که معابر اصلی و بزرگراه‌ها میزبان ماشین‌های مخزن شور، گاردریل شور و جاروی بزرگراهی هستند. بزرگراه‌های تهران با ماشین‌های تخصصی نظافت می‌شوند و تفاوت و افزایش نسبی سطح پاکیزگی و نگهداشت در این معابر مشهود است.

براساس گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدی ادامه داد: بازدید و نظارت بر عملکرد مناطق و نظافت به‌صورت محله محور به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و طی دو روز گذشته مناطق یک، ۲، ۳، ۹، ۱۰، ۱۵، ۱۶ و ۱۸ مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسئول طرح یکپارچه تنظیف و نگهداشت شهر تهران در پایان تاکید کرد: در حالت کلی وضعیت نگهداشت شهر بهتر شده است، اما هنوز با نقطه مطلوب و رضایت شهروندان فاصله زیادی داریم. البته در این بین منطقه ۱۶ و ۳ عملکرد مناسبی داشتند که در تماس با معاونین خدمات شهری این مناطق ضمن بیان سطح انتظارات از آنها تقدیر و تشکر کردیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز