خبرگزاری کار ایران

با حکم زاکانی؛

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند متولی «تنظیف شهر تهران» شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۳۳۲

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با حکم شهردار پایتخت، با حفظ سمت به عنوان مسئول راهبری و اجرای یکپارچه نگهداشت در حوزه «تنظیف شهری» منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام و ضرورت افزایش سطح خدمات شهرداری تهران در حوزه نظافت و رفت‌وروب، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند را با حفظ سمت به عنوان مسئول «تنظیف شهر» منصوب کرد.

در متن حکم زاکانی خطاب به محمدی آمده است: «نظر به لزوم اجرای مطلوب نظام خدمات‌رسانی به شهروندان محترم کلانشهر تهران، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان «مسئول راهبری و اجرای یکپارچه نگهداشت شهر در حوزه تنظیف شهری» منصوب می‌نمایم. 

ضروری است ضمن هماهنگی با معاونین محترم خدمات شهری و محیط‌زیست و هماهنگی امور مناطق و با ترسیم برنامه جامع در راستای تحقق این مهم و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های بالقوه مدیریت شهری در این حوزه، گامی اثربخش در راستای ارتقای کیفیت خدمات مرتبط با نظافت شهر در شأن شهروندان فهیم پایتخت بردارید.

همکاری مستمر و منسجم کلیه حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران به ویژه شهرداران محترم مناطق در دستیابی به این مهم ضروری و مورد انتظار است.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.» 

گفتنی است؛ پیش از این مسئولیت نظافت معابر با شهرداری‌های مناطق بود و سازمان مدیریت پسماند تنها مسئولیت نظارت در این زمینه را برعهده داشت، اما براساس حکم جدید شهردار تهران، از این به بعد تمامی مسئولیت‌ها در حوزه تنظیف شهر برعهده این سازمان خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز