خبرگزاری کار ایران

پنجمین جلسه شورای فنی استان تهران/ تاکید معاون استاندار تهران بر جذب اعتبارات عمرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۳۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر جذب اعتبارات عمرانی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ پنجمین جلسه شورای فنی استان به ریاست میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور پرویز قوام نژاد مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حمیدرضا صباغ زاده، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران و سایر  اعضاء کمیته در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری با محوریت ارائه گزارش دستگاه های اجرایی در خصوص جذب اعتبارات برگزار شد.

غراوی در این جلسه با انتقاد از برخی دستگاه های اجرایی در خصوص عدم جذب اعتبارات اظهار داشت: امیدواریم دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی تا پایان سال مالی، اعتبارات ۱۴۰۱ خود را کامل جذب کنند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی اجازه ندهیم پروژه های عمرانی استان به دلیل عدم جذب اعتبارات تعطیل شوند.

گفتنی است این جلسه به منظور ارائه گزارش جذب اعتبارات اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت آب منطقه‌ای تهران و جمع‌بندی و اعلام نتیجه‌ جذب اعتبارات سایر دستگاه‌ها به انضمام پیشرفت ریالی، فیزیکی و اعلام مانده حساب طرح‌های پروژه‌ها توسط ذی‌حساب دستگاه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز