خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار تهران بر بازنگری طرح های هادی روستایی/ طرح هادی سه روستای استان تهران بازنگری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۳۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بر بازنگری طرح های هادی روستایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ جلسه کارگروه، زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست به ریاست عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندای تهران، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

ملکی در این جلسه اظهار داشت: طرح هادی روستایی با اهدافی از جمله ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات و خدمات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی، رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا و بهبود مسکن روستائیان و خدمات محیط زیستی و عمومی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: در راستای افزایش ارائه خدمات توسط دستگاه ها به جامعه روستایی بازنگری طرح های هادی در روستاهایی که ۱۰ سال از عمر طرح هادی آنها می گذرد، ضروری است.

گفتنی است در این جلسه طرح هادی سه روستا از جمله قمی آباد در بخش قلعه شهرستان ری، محمودآباد در بخش خاوران شهرستان ری و حاج موسی در بخش آفتاب شهرستان تهران مورد بازنگری قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز