خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار تهران بر هم افزایی دستگاه‌ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۷۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: نیاز به کارگروه‌های مشترک داریم تا هم افزایی و هماهنگی در مورد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به وجود بیاید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ عابد ملکی در جلسه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با اشاره به لزوم هم افزایی میان دستگاه‌ها اظهار داشت: در زمینه مدیریت یکپارچه و هماهنگی بین دستگاهی در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیازمند برنامه ریزی صحیح هستیم. 

وی ادامه داد: در مورد طرح ها، حریم‌ها و غیره در شورای عالی شهرسازی و معماری و شهرسازی استان تهران و دفتر فنی باید دقت زیادی صورت گیرد تا طراحی ها، نیاز مردم درنظر گرفته شود؛ چراکه در غیر این صورت حرکت به سمت مراجع غیر قانونی رخ می‌دهد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: نیاز به کارگروه‌های مشترک داریم تا هم افزایی و هماهنگی در مورد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به وجود بیاید. 

ملکی سپس با بیان اینکه اصلاح فرآیندها باید منجر به اتفاق مناسب در سطح استان تهران شود، گفت: کمیته ماده ۱۰۰ عامل درآمد نیست بلکه باید آرا بازدارنده داشته باشد و این کمیته در سطح شهرستان‌ها و تحت نظارت کامل فرمانداراران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز