خبرگزاری کار ایران

مدیران و معلمان مدرسه در اجرای سند تحول نقش کلیدی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۶۸

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اجرای طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی جدید موجب تقویت محتوای پرورشی فعالیت‌های دانش‌آموزان خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان که به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع مسئولین استان آذربایجان شرقی حضور یافته بود بر نقش محوری و اثرگذار مدرسه و مدیران و معلمان مدارس، در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد. 

«حامد علامتی»، اجلاس سی‌وهفتم را فرصتی مناسبی برای هم اندیشی مدیران و روسا عنوان کرد و افزود: باید تمام ظرفیت را برای بازگشایی باشکوه مدارس بکار گرفت. 

نماینده وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت سه نفر از دانش‌آموزان استان در کسب رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور سراسری، این افتخار آفرینی را به متولیان آموزش و پرورش استان و خانواده این عزیزان تبریک گفت. 

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان با اشاره به اجرای طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی جدید اضافه کرد: اجرای این طرح موجب تقویت محتوای پرورشی فعالیت‌های دانش‌آموزان خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز