خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

افزایش مدارس غیردولتی در شهرها به‌معنای عملکرد ضعیف مدارس دولتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۵۶۶

وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت مدارس دولتی کشور سیاست اصلی ما است و نظارت و توسعه مدارس غیردولتی به صورت نظام‌مند جزء اولویت‌های پایین این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی در نشست کارگروه‌های تخصصی سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش، یکی از وظایف مهم مدیران مناطق را تشکیل شورای مدیران مدرسه دانست و بر حضور پی در پی مدیران آموزش و پرورش مناطق با هدف شناسایی و رفع مشکلات مدارس، تاکید فراوان کرد.

همچنین صحرایی درخصوص تشکیل شورای مدیران مدارس گفت: لازم است تا در شورای مدارس، به نکات تحولی پرداخته شود تا آنان نیز با مدارس دیگر شهر خود آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای ۱۵۰ هزار نیروی مدارس غیردولتی را نویدبخش تحولی عظیم در آینده دانست و با اشاره به افزایش شمار مدارس غیردولتی در شهرهای بزرگ، اظهار کرد: هنگامی که در شهرها، به تعداد مدارس غیردولتی افزوده می‌شود، بدین معناست که مدارس دولتی ضعیف عمل می‌کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی به مدیران مناطق پیشنهاد کرد که فرزندان خود را برای تحصیل، در مدارس دولتی ثبت‌نام کنند؛ زیرا با این اتفاق، بر توجه مدیران مناطق نسبت به مدارس دولتی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز