خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

خدمت به زائران حسینی، برکت دنیا و توشه آخرت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۷۹

فرمانده کل انتظامی کشور در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) گفت: هر اندازه از سفره خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) که با حضور مسئولان ارشد انتظامی و مرزبانی، استاندار و مسئولان استان خوزستان در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: همه بایستی شاکر درگاه خداوند باشیم که فرصت خدمت به زائران اباعبدالله حسین (ع) برای ما فراهم شده است.

وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) سفره‌ای است که با کرم خود حضرتش و لطف خداوند منان به روی ما و برای ما پهن شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: هر اندازه از سفره خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره ببریم، برکت دنیا و توشه آخرت است و نیت عمل در این راه از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: به روزهای شتاب مردم برای رسیدن به زیارت اربعین فرصت زیادی باقی نمانده و همه هنر ما در این چند روز است که کارهای انجام‌شده را کامل کنیم، ‌چراکه اگر بخشی از کار انجام نشود، گویی کاری انجام نشده است.

رادان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سه ویژگی را برای سفر اربعین حسینی (ع) فرمودند که آسان، ایمن و ارزان باشد و همه این خدمت‌ها اگر زائر این سه ویژگی را حس نکرد، زیاد موفقیتی برای ما حاصل نشده است.

گفتنی است، در جلسه قرارگاه اربعین حسینی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در خصوص تسریع و تسهیل تردد زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در نظر گرفته شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز