خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فراجا به مناسبت «روز خبرنگار»

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۰۷۷

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام تبریک فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) به مناسبت «روز خبرنگار» به شرح زیر است: 

«هفدهم مرداد ۱۳۷۷، هیچ‌گاه از یادمان نمی‌رود. روزی که یکی از اصحاب رسانه، یعنی محمود صارمی به دست عوامل گروه طالبان به خیل عظیم شهدا پیوست و یک سال بعد در نخستین سالگرد این رخداد به پاس قدردانی از مقام و حرفه شهید صارمی، با تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور، هفدهم مرداد به نام «روز خبرنگار» نامگذاری و در تقویم شمسی ثبت شد.

خبرنگاران شایسته و فهیم، دغدغه‌مندانه به بیان حقایق می‌پردازند و نقش تاثیرگذار و مهمی در ایجاد وحدت و همدلی و غرور ملی دارند، رعایت رسم «امانتداری» مهمترین رسالت خبرنگاری است، نگرش دقیق و عمیق به رخدادها و وقایع خبری، توجه به اولویت‌های جامعه با رویکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومی از جمله عوامل مؤثر در ارزش بخشیدن به کارکرد خبرنگار است.

خبرنگاران زبان گویای جامعه و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، پس ناگزیر هستند که خط امین جامعه و حاکمیت محسوب شوند و این خط امین را در درون خود به معنای واقعی برای رساندن حقیقت به افکار عمومی و مخاطبان حفظ نمایند.

بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‌صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با سازمان انتظامی در تمام جبهه‌های جنگ سخت و نرم از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.

سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ادای احترام به روح پاک شهیدان و جان‌باختگان خانواده بزرگ حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، بر خود لازم می‌داند در سایه ایزد منان، توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه جهادگران عرصه خبر، بر تداوم همکاری‌های سازنده خود با اصحاب رسانه در راستای ارتقای نظم و امنیت در جامعه تأکید نماید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز