خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش‌های مهارتی و کسب و کار به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۲۴

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال گذشته با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای ۲۴۵ هزار مورد آموزش‌های مهارتی و کسب و کار به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: براساس تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای که با هدف ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی به مددجویان امضا شده است، سال گذشته بیش از ۲۴۵ هزار مددجو از این آموزش‌ها برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه اشتغال مددجویان ۸۷ هزار مددجو از آموزش‌های مقدماتی در حوزه کسب و کار بهره‌مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: سال گذشته ۱۱۳ هزار مددجو آموزش‌های مهارتی و ۹۶ هزار مددجو آموزش‌های پایدارسازی کسب و کار را فرا گرفتند.

فیروزآبادی با اشاره به برنامه سال ۱۴۰۲ کمیته امداد در زمینه کارآموزی به جامعه هدف، خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز تحت آموزش‌های کارآموزی و فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار مورد آموزش منجر به شغل و ۴۱ هزار مورد آموزش مهارتی برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: همچنین پنج هزار مورد آموزش آزادکاری و ۸۴ هزار مورد آموزش پایدارسازی شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز