خبرگزاری کار ایران

تعهد کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰هزار فرصت شغلی طی امسال/ رونق زنجیره تولید با طرح‌های اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۷۰

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه کمیته امداد متعهد است طی امسال ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند ایجاد کند، درباره منابع این تعهد گفت: ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات شبکه بانکی پیش‌بینی شده است و کسری منابع نیز با همکاری استانداران و منابع در اختیار آنها، جذب می شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی فیروزآبادی در بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویان استان خراسان شمالی گفت: تعهد کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند است.

وی افزود: در همین راستا ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات شبکه بانکی پیش‌بینی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، تقویت منابع تسهیلات اشتغال مددجویان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در شورای عالی اشتغال مصوب شده است تا کسری منابع برای تحقق ۵۰۰ هزار فرصت شغلی، با همکاری استانداران و منابع در اختیار آنها جذب شود.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه جهت‌گیری کمیته امداد به سمت تقویت کیفی طرح‌ها و ایجاد درآمد بیشتر برای صاحبان مشاغل است؛ بیان کرد: سمت و سوی طرح‌های اشتغال مددجویان به سمت طرح‌های حمل و نقلی از جمله تراکتور و وانت، توسعه طرح‌های نیروگاه خورشیدی و رونق دادن به زنجیره تولید از جمله نوغانداری و تولید پیله ابریشم است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال گفت: سال گذشته پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ برای خراسان شمالی پیش‌بینی شده بود که  ۹۵ درصد آن جذب شد.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: برای سال ۱۴۰۲ مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای خراسان شمالی تخصیص داده شده است که امیدواریم با همکاری خوب بانک‌های عامل، این اعتبار در حوزه اشتغال جذب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز