خبرگزاری کار ایران

حمایت کمیته امداد از تولیدات مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۱۱

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۵۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در چهارماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی فیروزآبادی با اشاره به برنامه این نهاد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری گفت: در چهارماهه نخست امسال ۵۵ هزار شغل برای مددجویان و خانواده‌های نیازمند ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی شبکه بانکی به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص یافته است، افزود: بانک‌های عامل در نیمه خردادماه اعتبارات مربوط به اشتغال کمیته امداد را به استان‌ها ابلاغ کردند که امیدواریم تخصیص این تسهیلات با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تشریح جامعه هدف برنامه اشتغال این نهاد، اظهار کرد: ۵۰ درصد مشاغل برای مددجویان و فرزندان آنها و ۵۰ درصد برای نیازمندان و بیکاران خارج از حمایت امداد پیش‌بینی شده است.

فیروزآبادی بر توسعه آموزش‌های مهارتی برای متقاضیان طرح‌های اشتغال تاکید کرد و گفت: امسال ۵۰ هزار نفر از آموزش‌های مهارتی برای کسب و کار برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی توجه به بازار فروش محصولات مددجویان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا کمیته امداد از طریق برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات و خرید تضمینی، از تولیدات مددجویان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز