خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد:

تحقق ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۱۴۲

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری، برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال برای سال ۱۴۰۰ محقق شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مرتضی فیروزآبادی در مراسم تجلیل از ایده‌های برتر رویداد شتاب‌دهی «از خونه تا کارخونه» و «ایده تا بازار» مددجویان کمیته امداد استان کرمان، با بیان اینکه در کشور مشکل فکر و ایده نداریم، گفت: هر کجا جوان ایرانی اراده کرده است، توانسته کار را به خوبی انجام دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، حرکت به سمت مشاغل دانش‌بنیان و سوق دادن جوانان به سمت فضای علم و فناوری را از رویکردهای کمیته امداد در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: مشاغلی که پایه آنها نوآوری و خلاقیت و همچنین دانش و فناوری است، در کمیته امداد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد در حوزه اشتغال در سال جاری ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی بود، خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بانکی، هدف کمیته امداد محقق شد و ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد.

فیروزآبادی با بیان اینکه بهترین نوع حمایت از مددجویان، توانمندسازی و ایجاد اشتغال است، تاکید کرد: برای سال ۱۴۰۱ کمیته امداد متعهد به ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در کمیته امداد این است که زمینه توانمندی فرزندان مددجویان فراهم شود تا از فقر بین نسلی در خانواده‌های تحت حمایت جلوگیری کنیم.

شایسته ذکر است که از ۲۵۰ ایده مددجویان در این رویداد شتاب‌دهی، ۲۵۰ ایده پذیرفته شد و از شش تیم به عنوان تیم‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز