خبرگزاری کار ایران

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان؛

اشتغال‌پذیری، یکی از مهمترین اهداف ماست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۰۹

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: هر کدام از طرح‌های این بنیاد، جامعه هدف متفاوتی از نخبگان، استعدادهای برتر و سرآمدان را در برمی‌گیرد و بر همین اساس، مشوق‌ها و طرح‌های حمایتی آن نیز با یکدیگر متفاوت است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ عباس ابراهیمی؛ معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیادهای دانش‌آموزی در مشهد، گفت: طرح‌های مختلف بنیاد ملی نخبگان با هدف افزایش توانمندی، ایجاد مهارت و در نهایت اشتغال‌پذیری افراد برنامه‌ریزی شده است. 

وی افزود: هر کدام از طرح‌های این بنیاد، جامعه هدف متفاوتی از نخبگان، استعدادهای برتر و سرآمدان را در برمی‌گیرد و بر همین اساس، مشوق‌ها و طرح‌های حمایتی آن نیز با یکدیگر متفاوت است. 

در بخشی دیگر از این مراسم، سجادی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی نیز گفت: این نشست‌ها منجر به هم‌افزایی و هم‌فکری بیشتر در انسجام پیگیری مسائل مرتبط به نخبگان خواهد شد و دانشجویان نیز با طرح‌های مختلف بنیاد آشنا می‌شوند. 

مسعود میرزایی؛ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز اظهار کرد: ارتباط بین پارک و بنیاد نخبگان استان بسیار به هم نزدیک است و همین موضوع می‌تواند زمینه را برای نقش‌آفرینی نخبگان ایجاد کند. 

وی ادامه داد: تجربه نشان داده حضور فیزیکی در محیط نخبگانی پارک، تأثیر بسیاری در ایجاد جرقه‌های علمی و در نتیجه ثروت‌آفرینی از ایده دارد. 

رضا لطفی؛ معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی نیز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و آینده‌نگری، تصریح کرد: تربیت ذهن و رشد آن، تضمین موفقیت در آینده است چراکه این مهم اثر مستقیم روی فعالیت حرفه‌ای افراد دارد. 

رئیس پارک دانشگاه فردوسی مشهد هم یادآور شد: مستعد برتر باید مشاهده‌گر و نوگرا و در پی حل مسئله باشد. 

در پایان این مراسم از برگزیدگان علمی کنکور سراسری و المپیادهای دانش‌آموزی استان خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز