خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد خبر داد:

اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۷۳

رئیس کمیته امداد از اهدای ۱۰۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف که در شهرستان شهریار برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: از امام صادق(ع) نقل شده است که عید سعید فطر و عید قربان در برابر عید غدیر مانند ستارگان در کنار ماه هستند.

وی با تقدیر از نقش‌آفرینی خیران در تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، افزود: زبان ما برای قدردانی از خیران و نیکوکارانی که شادی را به خانه ۲۰ هزار نوعروس آوردند، قاصر است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده ۳۳ میلیون تومان است، اظهار کرد: قیمت این اقلام در کارخانه بیش از ۴۰ میلیون تومان است اما تولیدکنندگان به ما کمک کردند و اقلام را با قیمت مناسب در اختیار ما گذاشتند.

بختیاری با بیان اینکه همه امدادگران در مجموعه کمیته امداد، نوکری مردم می‌کنند، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع جهیزیه است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک تولیدکنندگان ۸۳ هزار جهیزیه اعطا کردیم، گفت: امسال نیز تا پایان سال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد کالاهای جهیزیه از تولید داخل است، خاطرنشان کرد: امروز ۲۰ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف ارائه شد و با کمک خیران، روز ۱۷ ربیع‌الاول نیز تعداد ۳۰ هزار جهیزیه دیگر به مددجویان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز