خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد اعلام کرد:

اجرای «طرح تابستانه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان» با همکاری کمیته امداد و وزارت کار و رفاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۲۸

رئیس کمیته امداد از اجرای «طرح تابستانه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان» با همکاری کمیته امداد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: بر اساس ماموریتی که رهبر معظم انقلاب در مرداد ۱۳۹۸ به کمیته امداد محول کردند، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان الزاماتی دارد و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که مهم‌ترین آن مهارت‌آموزی جامعه هدف است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: طبق اعلام رئیس‌جمهور در نشست شورای عالی اشتغال، محور اصلی اجرای طرح تابستانه مهارت‌آموزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی ‌و حرفه‌ای کشور است.

بختیاری با بیان این‌که در کمیته امداد بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت هستند، تاکید کرد: فرصت تعطیلات تابستانه، ظرفیت بسیار خوبی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با تقدیر از همکاری نهادهایی که در اجرای این طرح فعالیت دارند، افزود: کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال، افرادی که مهارت و گواهی مهارت‌آموزی داشته باشند را در اولویت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز