خبرگزاری کار ایران

در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران عنوان شد؛

دعوت رئیس کمیته امداد از مردم و خیران برای حضور در جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۳۶

رئیس کمیته امداد در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه تهران با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری گفت: کمک‌های مردم به کمیته امداد به لطف الهی همه ساله در حال افزایش است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی ‌اکبر (ع) و روز جوان با اشاره به یکی از آیات سوره قصص اظهار کرد: یکی از اصول انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی است. 

رئیس کمیته امداد افزود: مردم ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و به وعده و یاری الهی باور دارند.

بختیاری با اشاره به تاسیس کمیته امداد ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: این نهاد در روز ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ تاسیس شد و تنها نهادی است که امام(ره) اجازه دادند به نام خودشان باشد. 

رئیس کمیته امداد با گرامیداشت یاد مدیران سابق این نهاد، گفت: مرحوم عسگراولادی، مرحوم حیدری، مرحوم شفیق و مرحوم نیری از موسسان این نهاد بودند که خدمات بسیاری از خود به جا گذاشتند.

وی گفت: کمیته امداد تاکنون سه اساسنامه داشته است که اساسنامه اول در سال ۱۳۶۶ به تایید امام رسید. اساسنامه دوم در سال ۱۳۸۰ به تایید رهبر معظم انقلاب رسید و اساسنامه سوم نیز در سال ۱۳۹۴ به تایید ایشان رسید. این اساسنامه هم اکنون نقشه راه کمیته امداد است.

بختیاری با بیان اینکه مهمترین هدف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان و شکوفایی استعدادهای آنهاست، اضافه کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باید در زنجیره تولید قرار بگیرند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه توانمندسازی متکی بر سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ خودباوری است، ادامه داد: کمیته امداد تاکنون در بحث اشتغال، مسکن و فرهنگ‌سازی کارهای ارزشمندی با حمایت مردم، دولت و مجلس انجام داده است.

وی عنوان کرد: در اشتغال خانگی توفیقات خوبی داشتیم. امسال با کمک دولت و مجلس، ۲۵ هزار میلیارد تومان وام برای مددجویان اختصاص یافت.

بختیاری گفت: در بحث مسکن نیز اقدامات خوبی داشتیم که در سالروز تشکیل این نهاد در حضور رئیس جمهور گزارشی ارائه خواهد شد.

بختیاری با دعوت از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری در ایام پایانی سال، گفت: به لطف الهی کمک‌های مردم و خیران به کمیته امداد سال به سال در حال افزایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز