خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

سامانه ۱۳۷ باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۹۳

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه 137 پلاس به‌عنوان سریعتر درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه‌گذاری در مرکز 137 پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کارها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه سامانه 137پلاس یکی از بسترهای مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه 137 پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سامانه 137 پلاس می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه 137 پلاس سرمایه‌گذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.

گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه 137پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه 137 و 1888 در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید 137 پلاس راه‌اندازی شد تا تماس شهروندان با سرعت بیشتری برقرار شده و پیام‌ها نیز سریعتر و با کیفیت بهتر انجام شود.

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیام‌ها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه 137 پلاس و برنامه‌های پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچه‌ای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونت‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز