خبرگزاری کار ایران

استیفای ۳۳۰ میلیارد ریالی حقوق شهرداری تهران با کشف دو مورد تخلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۱۰۲

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (137 پلاس) از کشـف دو مـورد تخلف بزرگ با گزارش مردمی و استیفای 330 میلیارد ریال حقوق شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا ناصری سرای با اشاره به گزارش‌های مردمی شهروندان تهرانی در خصوص تخلفات ساختمانی گفت: در نتیجه تماس شهروندان محترم تهرانی با سامانه 137 پلاس و گزارش دو مورد تخلف ساختمانی در خصوص تغییر کاربری دو طبقه ساختمان مسکونی و همچنین تغییر کاربری دو طبقه یک ساختمان به رستوران در یکی از مناطق تهران به مساحت 380 متر مربع، این موضوع در دستور کار سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (137 پلاس) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین خصوص و پس از اقدامات اولیه و ارجاع موضوع به مبادی ذیربط متخلفین شناسایی شدند، ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی و با پیگیری‌های مستمر اداره پیگیری ویژه سامانه ۱۳۷ پلاس، مالک به رفع خلاف بخشی از تخلفات و استیفای حق و حقوق شهرداری ظرف مدت ۲ ماه ملزم گردیده و در نهایت از طریق طی شدن مراحل اجرایی، در اسفندماه نسبت به تثبیت قانونی کاربرد ملک و رفع خلاف اقدام، جمعا مبلغ 330 میلیارد ریال به حساب شهرداری تهران واریز شد.

رییس سامانه 137 پلاس با ابراز تشکر از همکاری شهروندان و نظارت آنان بر اجرای قوانین در شهر اظهار کرد: مراتب تقدیر از شهروند محترم گزارشگر نیز در دستورکار سامانه ۱۳۷ پلاس قرار دارد و اقدام معمول و مرتبط با آن در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ناصری‌سرای با تأکید مجدد بر اینکه شهروندان می‌توانند به عنوان گزارشگران فساد و تخلف، شهرداری را در امر مبارزه با فساد اداری و فساد در بخش‌های مختلف مدیریت شهری، یاری دهند، افزود: سامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان چشم بینای دستگاه‌های نظارتی شهرداری تهران در تمام ساعت شبانه روز آماده دریافت و رسیدگی به گزارش‌های شهروندان در خصوص هرگونه تخلف، فساد و درخواست‌های شهروندان محترم تهرانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز