خبرگزاری کار ایران

ضارب فراری سرباز پلیس در کوه‌چنار دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۵۰

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که یک سرباز را در شهرستان «کوه‌چنار» با ضربات چاقو مجروح کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار یوسف ملک‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سومین روز از فروردین‌ماه سال جاری، ماموران انتظامی بخش «کوهمره‌نودان» شهرستان کوه‌چنار حین گشت‌زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری پژوپارس با ۳ سرنشین که با حرکات نامتعارف باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شده بودند، برخورد و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به سمت یکی از روستاها اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق می‌شوند، سواری پژو را در روستا شناسایی و راننده را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان انتظامی ادامه داد: حین انتقال راننده به مقر انتظامی اهالی محل به سمت ماموران حمله‌ور و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح و متواری می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه پزشکی، ترخیص می‌شود.

ملک‌زاده با بیان این که متهم فردی شرور و در چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر می‌داد، تاکید کرد: کارآگاهان زبده با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات منسجم وی را پس از ۷۵ روز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که فرد شرور ۲۵ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کارکنان پلیس در اقصی نقاط کشور از شهرها گرفته تا روستاها، جاده‌ها و مرزها، شبانه‌روز در حال تامین امنیت شهروندان هستند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و اگر هر کسی به هر نحوی بخواهد امنیت را خدشه‌دار کند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی روبه‌رو خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز