خبرگزاری کار ایران

هر واگن‌ مترو می‌تواند ۱۹۰ خودروی تک‌سرنشین را از معابر حذف کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۷۱

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر واگن مترو می‌تواند حدود ۱۹۰ مسافر را جابه‌جا کند و این موضوع نشان می‌دهد که به چه میزان می‌توان با استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل‌عمومی از ترافیک و تردد خودروهای تک‌سرنشین در شهر تهران کاست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی‌اصغر شریفی با بیان این که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ هر روز از  ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر  و میادین شهر تهران به منظور روان‌سازی و کنترل ترافیک حضور پیدا می‌کنند، گفت: طرح جناغی‌ها به منظور  نظم‌بخشی به بزرگراه‌ها در  حال اجراست و پلیس راهور  در هنگام حضور  در  یک نقطه، ترافیک را از بعد شبکه‌ای کنترل می‌کند.

وی افزود: علت کنترل شبکه‌ای این است که به علت همگرایی برخی  از  معابر  و تداخل آنها، ترافیک در یک محل  باعث  ایجاد بار  ترافیکی می‌شود و پلیس  راهور مجبور است به هر یک از  آن معابر به صورت مقطعی و نوبه‌ای زمان تردد بدهد. همین امر باعث می‌شود ترافیک مقطعی در معبر مرتبط شود.

رئیس مرکز  اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: هر واگن مترو می‌تواند حدود ۱۹۰ مسافر  را جابه‌جا کند و این موضوع نشان می‌دهد که به چه میزان می‌توان با استفاده از  ظرفیت حمل‌ونقل‌عمومی از  ترافیک و تردد خودروهای تک‌سرنشین در شهر تهران کاست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز