خبرگزاری کار ایران

آمادگی متروی تهران برای خدمت‌رسانی رایگان به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام‌رضایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۵۱۳

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام‌رضایی‌ها در میدان خراسان از ساعت ۲۱ در ایستگاه‌های شهید رضایی، ۱۷ شهریور، میدان شهدا و امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی با بیان این که اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) امروز دوشنبه ۸ خرداد خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می شود، گفت: با توجه به پایان ساعت بهره برداری مترو در ساعت ۲۲ به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، دو حرکت فوق العاده در ساعت ۲۲:۳۰و ۲۳ از مبدا ایستگاه شهید رضایی تا ایستگاه امام حسین (ع) در خط شش و در خط هفت از مبدا ایستگاه ۱۷شهریور تا شهید دادمان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این که سرویس‌دهی در خط شش تا ایستگاه امام حسین (ع) و خط هفت تا ایستگاه شهید دادمان انجام می‌شود، افزود: مسافران می‌توانند از ایستگاه میدان شهدا در خط چهار و ایستگاه میدان محمدیه در خطوط یک و هفت و ایستگاه شهید نواب صفوی در خط دو نیز برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

درستی خاطرنشان کرد: در خطوط یک، دو، چهار و هفت نیز در ساعت ۲۲:۳۰ و ۲۳ حرکت فوق‌العاده از مبدا خطوط برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان افزود: سرویس‌دهی از ساعت ۲۱ تنها در ایستگاه‌های شهید رضایی، ۱۷ شهریور، میدان شهدا و امام حسین(ع) رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز