خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا مطرح کرد:

پیش‌بینی شرکت ۱.۵ تا ۲ میلیون زائر در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۷۴

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: براساس پیش‌بینی‌ها ۱.۵ تا ۲ میلیون زائر در مراسم سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید کمال هادیان‌فر در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالگرد ارتحال بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی منتهی به حرم امام امت (ره)  از پیش‌بینی حضور میلیونی در سی و چهارمین مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های یک و نیم تا دو میلیون زائر در این مراسم شرکت می‌کنند و اساس جابه جایی این زائران خودرویی خواهد بود.

وی آزادراه "قم – تهران" را یکی از پرترددترین محورها در ۱۳ و ۱۴ خرداد عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری رانندگان، کمترین محدودیت‌ها در جاده‌های کشور اعمال می‌شود تا زائران بدون مشکل بتوانند در این مراسم حاضر شوند.

هادیان‌فر همچنین به برخی محدودیت‌های تردد برای خودروهای سنگین در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد اشاره کرد و افزود: خودروهای سنگین از جمله تریلی ها و کامیون ها در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه کشور در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فراجا بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: رانندگان اتوبوس حتما معاینه فنی خودروهایشان را کنترل کنند و نسبت به بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان و مسافران اهتمام لازم را داشته باشد.

هادیان‌فر همچنین به حضور زائران پیاده در مسیر های منتهی به حرم مطهر پرداخت و تصریح کرد: زائرانی که به صورت پیاده به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می کند در طول شب و با کاهش قدرت دید، وسایل آشکارساز و روشنایی به همراه داشته باشند و حتما رو به خودروهای عبوری حرکت کنند نه اینکه پشت به خودروهای عبوری باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز