خبرگزاری کار ایران

با موافقت بنیاد ملی نخبگان:

جشنواره بین‌المللی حرکت به عنوان رویداد نخبگانی شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۷۶

با پیگیری‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و موافقت کارگروه ارزیابی رویدادهای نخبگانی بنیاد ملی نخبگان، از این پس جشنواره بین‌المللی حرکت به عنوان رویداد نخبگانی شناخته شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، جشنواره بین‌المللی حرکت که عرصه بروز دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیش از ۹ هزار انجمن علمی دانشجویی و ۳۶ اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در حوزه‌های رقابتی انجمن علمی برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه، مسابقه و محتوای دیجیتال است، به عنوان یکی از مصادیق رویدادهای نخبگانی تعیین شد و برگزیدگان این رویداد از این پس، از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان برخوردار می‌شوند. 

بر اساس این مصوبه، برای اولین بار حمایت از فعالیت‌های علمی انجمن‌های علمی دانشجویی برتر در چارچوب مصادیق تعیین شده در آئین‌نامه تأسیس و نحوه فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به صورت اعطای اعتبار مالی (گرنت) توسط بنیاد ملی نخبگان انجام می‌شود و این امر می‌تواند مشوقی برای همراهی فعال‌تر استادان مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی برتر هم باشد. 

نکته حائز اهمیت دیگر آنکه حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان مشمول تمامی اعضای شورای مرکزی انجمن‌های برتر به صورت گروهی و نه تنها دبیر انجمن می‌شود که این امر نیز از جمله مصادیق محدود و امیدوارکننده حمایت‌های گروهی و جمعی بنیاد ملی نخبگان است. 

گفتنی است اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان، جایزه نقدی و لحاظ امتیاز در جداول فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان مستعد تحصیلی و دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از دیگر امتیازاتی است که به برگزیدگان این جشنواره اختصاص پیدا می‌کند. این حمایت‌ها، از برگزیدگان دوره چهاردهم جشنواره حرکت (دوره پیشین) به بعد، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز