خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم؛

درگاه ویژه وزارت نفت در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۵۴

با حضور سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری، درگاه ویژه وزارت نفت در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی وزارت علوم، با حضور امید رضایی‌فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و علی نایبی، معاون پژوهشی پایگاه استنادی پایش علم و فناوری جهان اسلام، از درگاه ویژه وزارت نفت در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران رونمایی شد.

رضایی‌فر در آیین این رونمایی که در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران برگزار شد، گفت: این درگاه با هدف به‌هم‌رسانی تقاضا و عرضه‌ها در زمینه‌های نفتی و مسائل مربوط به آن ایجاد شده است که هر کاربر می‌تواند در آن ثبت تقاضا و یا عرضه کند و تقاضای مربوط به بخش خود را ثبت کند تا بتواند در راستای آن به عرضه دسترسی داشته باشد. از سوی دیگر کاربران می‌توانند برای تقاضاهای این مجموعه عرضه و ایده‌های خود را ثبت کنند.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به یکپارچه‌سازی سامانه‌‌های عرضه و تقاضای همه وزارتخانه‌ها گفت: با عنایت به رسالت نظام ایده‌ها و نیازها (نان)، مبتنی بر ایجاد ارتباط مستقیم بین نیازهای جامعه، صنایع خصوصی، دولتی و پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، همکاری مشترک بین وزارت نفت و سامانه نان در قالب ایجاد درگاه ویژه این سازمان در سامانه صورت گرفته است که در این درگاه نیازها (تقاضاهای) وزارت نفت نمایه‌سازی‌شده و ایده‌های مرتبط با هر تقاضا در قالب عرضه در راستای آن تقاضا ثبت می‌شود.

رضایی‌فر درباره تعداد نیازهای ثبت‌شده مرتبط با وزارت نفت در سامانه نان گفت: تاکنون ۱۵۰ نیاز فناورانه وزارت نفت در این درگاه نمایه شده است و از مسیرهای طرح پژوهشی، توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت پذیرش دانشجو و تعریف پارساهای دانشگاهی پیشنهادهای عرضه‌شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز