خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

سال سختی در انتظار قاچاقچیان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۸۳

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان‌های کشور خواهد بود، گفت: خداوند خدمت در مجموعه انتظامی را خدمتی باارزش قرار داده و توفیق ما خدمت در این عرصه است.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم معارفه سردار جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان، خدمت در مجموعه انتظامی و لباس این نیرو را سعادتی خواند که خداوند نصیب افرادی کرده است که آنان را برای پیمودن این راه پر پیچ و خم اما پرارزش در نظر گرفته است.

وی با یادی از شهیدان اخیر پلیس در هرمزگان، این شهیدان را چهره‌ها و شخصیت‌های خودساخته‌ای خواند که باطن خویش را مهیای شهادت ساخته بودند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: چه زیباست که امروز در کنار خانواده شهدایی هستیم که عکس زیبای شهدای آنان هزاران حرف با ما دارد و در چشمان زیبای آنان هزاران حدیث ناگفته است، اراده به خدمت و ارادت به ولی فقیه، همکاران به‌ویژه شهدای اخیر استان کاملا محسوس و ملموس بود و فرزندان رهبر معظم انقلاب در نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار امسال پیشقدم شدند.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه یاد شهدا از خاطره‌ها نمی‌رود همان‌گونه که یاد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت و سلامت از یاد نمی‌رود.

رادان در ادامه با بیان این که امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان‌های کشور خواهد بود و عزم خودمان را در زمینه مبارزه همه‌جانبه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا و ... جزم کرده‌ایم، از نیروهای انتظامی مستقر در استان خواست تا با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: امسال سال مهار تورم و تقویت تولید است و باید همگان برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و مهمترین موضوع در تقویت تولید، مبارزه با قاچاق است که از بین برنده تولید و ناامیدکننده جامعه تولیدگران است که تورم را در جامعه تشدید می‌کند و لذا برخورد همه جانبه با قاچاق باید یکی از اصلی ترین مأموریت‌های ما باشد. 

این مقام عالی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: سردار جعفری در دوران مسئولیت خود در استان با پشتکار بالا، ایمان و صداقت در کار خوش درخشید، البته در دوران ابتدای خدمت وی هم بنده از ایمان به کار و صداقت و پشتکاری ایشان در اجرای ماموریت و حل مسائل آشنایی کامل دارم و از همه همکاران انتظامی، مرزبانی و اعضای شورای تأمین، استاندار، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان کشوری و لشکری استان که در اجرای موفق مأموریت‌های سازمانی یاری کرده‌اند کمال تشکر و قدردانی دارم.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: سردار جاویدان نیز از رده‌های پایین در این استان خدمت کرده‌اند و برادر ایشان هم در راه خدمت به مردم همین استان به درجه شهادت نائل شده است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رادان تصریح داشت: امسال می‌بایست با تلاش مضاعف و همه‌جانبه همکاران انتظامی و مرزبانی و هم‌افزایی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، سال سختی برای قاچاقچیان باشد و روز به روز عرصه بر قاچاقچیان تنگ و تنگ‌تر گردد و قدرت اراده و عرض اندام از قاچاقچیان گرفته شود، حتما ما برای تقویت نیروی انسانی استان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و بنا داریم نیروی بیشتری را به این استان به جهت موقعیت و شرایط خاص و حساس آن اختصاص دهیم.

گفتنی است، فرمانده کل انتظامی کشور در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه و مخلصانه سردار «غلامرضا جعفری» در دروان مسئولیت وی در استان هرمزگان، طی حکمی سرتیپ دوم «علی‌اکبر جاویدان» را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی و منصوب کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز