خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

آسایش خود را فدای آرامش مردم می‌کنیم/ «برخورد با اشرار و سارقان» اولویت اول انتظامی کرمانشاه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۳۷

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عصبانیت دشمنان و اقدامات سراسیمه و آنها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی گفت: این عصبانیت نشان می‌دهد راه خود را درست پیموده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز آن افرادی که سال‌ها پیش در دنیای حقیقی و در دوران دفاع مقدس و همراهی با منافقان کوردل شکست سختی متحمل شدند، قصد دارند در فضای مجازی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به وعده وعیدهای فراوان دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به نظام و ساقط کردن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آنها جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند و با تهییج جوانان، آنها را تشویق به حضور در خیابان‌ها برای ایجاد اغتشاش و ناامنی می‌کنند و از سوی دیگر در فضای مجازی دست به نگارش مطالب و موضوعاتی می‌زنند که زمین تا آسمان با واقعیت فرق دارد.

رادان تاکید کرد: بیشترین تلاش دشمنان بر این است که در سپاه اسلام تفرقه ایجاد کنند تا خود به اهداف و مقاصدشان برسند که قطعا در این عرصه شکست خواهند خورد و مانند دفعات گذشته روسیاه و با خفت و خواری میدان را ترک می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که عصبانیت دشمنان یعنی اینکه راه خود را درست پیموده‌ایم، تصریح کرد: خداوند دشمنان این مرز و بوم را از احمق‌ترین افراد قرار داده است، به فضل الهی و با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، صلابت نیروهای مسلح و بصیرت مردم متدین و انقلابی به‌زودی شاهد زمین‌گیر شدن سران استکبار و ایادی آنها خواهیم بود.

وی در ادامه مردم کشور را شایسته بهترین تکریم‌ها و خدمات دانست و گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

رادان ادامه داد: نمونه این ادعا شهادت بهترین و خدوم‌ترین همکارانمان در استان‌های مختلف کشور در راه آسایش مردم و امنیت جامعه بوده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: دشمنان قسم خورده انقلاب امروز آنچنان از دست ما عصبانی هستند که در عملیاتی کور نه تنها همکار ما را هدف گلوله قرار می‌دهند، بلکه به سمت همسرش نیز تیراندازی و آن ها را مظلومانه به شهادت می‌رسانند.

وی همچنین از دستگاه قضایی به خاطر همکاری با مجموعه فراجا در مجازات عاملان شهادت همکاران مظلوم و پرتلاش پلیس نیز قدردانی کرد و گفت: همین تعامل و همکاری دستگاه قضایی و مجموعه انتظامی باعث ارتقای امنیت خواهد شد.

رادان تاکید کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم هستند و برای رفاه، امنیت و آرامش آن ها تلاش کرده‌اند و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آنها دوچندان می‌کند.

فرمانده کل انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: طی چهار سال اخیر سردار جاویدان توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب کرمانشاه را پیدا کرده بود و توانست در این مدت اقدامات بسیار خوبی صورت دهد، به گونه‌ای که در ارزیابی‌های انجام‌شده جزو مدیران خیلی خوب فراجا به شمار می‌رود.

وی افزود: سردار جاویدان در طول چهار سال اخیر توانست با اخلاق، قاطعیت و مدیریت خوب ماموریت‌های محوله را به سرانجام برساند و اینکه امروز مدیران ارشد و مردم شریف کرمانشاه از رفتن وی ناراحت هستند، به‌خوبی ثابت می‌کند او توانسته وظایفش را به‌درستی و به نحو احسن  انجام دهد و ارتباط خوبی با اقشار مختلف مردم برقرار نماید.

رادان ادامه داد: وجود رضایتمندی بالا از عملکرد سردار جاویدان باعث شد زمانی که بحث تغییر فرمانده انتظامی استان پیش آمد بسیار موشکافانه و دقیق دنبال جانشینی مطمئن و شایسته برای ایشان بگردیم که بتواند بار مسئولیت این استان مرزی که از تنوع قومیتی بالایی هم برخوردار است، به دوش بکشد.

فرمانده فراجا با اشاره به وجود چند گزینه برای فرماندهی انتظامی کرمانشاه، یادآور شد: در میان گزینه‌های مطرح‌شده در نهایت قرعه به نام سردار مهدی حاجیان که هم سابقه خدمت در میدان‌های عملیاتی و هم سابقه حضور در عرصه فرهنگی و مجازی را داشت، افتاد.

وی گفت: سردار حاجیان از جمله مدیران با تجربه و باسابقه انتظامی محسوب می‌شود که هم در پلیس اینترپل و فرماندهی انتظامی قزوین و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا منشاء خیر و خدمات فراوانی بود و توانست به خوبی وظایف محوله را انجام دهد.

رادان افزود: از فرمانده جدید انتظامی کرمانشاه انتظار داریم برخورد قاطعانه با اشرار و سارقان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد و در کنار این موضوع از تجربیات گرانبهای پیشکسوتان نیز استفاده کند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: استفاده از مدیران با تجربه و کارآزموده در مناصب مختلف، هماهنگی و تعامل با اعضای شورای تامین، استفاده از ظرفیت بسیج و مرزبانی از دیگر نکاتی است که انتظار می رود سردار حاجیان آنها را دنبال کند.

وی ادامه داد: به مردم کرمانشاه قول می دهیم با همراهی اعضای شورای تامین استان، اداره کل اطلاعات، دستگاه قضائی، سپاه پاسداران و دیگر دستگاه های اجرایی دغدغه های آن ها را یکی پس از دیگری شناسایی و آن ها را مرتفع کنیم تا رضایتشان جلب شود.

رادان در پایان با ابراز خرسندی از حضور در کرمانشاه گفت: این دیار قهرمان پرور یادآور خاطرات شیرین و زیبای فراوانی هستند و تاریخ این مرز و بوم سلحشوری مردم غیرتمند آن را خصوصا در طول دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش های سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده سابق، سردار مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز