خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تقدیر از ۱۰۰ فعال اقامه نماز و ۱۰ استان برتر در اجلاس نماز دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۶۴

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تقدیر ۱۰۰ فعال اقامه نماز و ۱۰ استان برتر در اجلاس نماز دانش آموزی خبرداد و گفت: افراد تقدیر شده به عنوان یاوران نماز در مدارس سراسر کشور مفتخر خواهند شد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «اصغر باقرزاده» با اشاره به برگزاری اجلاس نماز دانش آموزی اظهار کرد: در یک فرآیند مشخص که از مهرماه سال جاری با عنوان «نور چشم» و مجموعه فعالیت‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح مدارس سراسر کشور برگزار شد، چگونگی برگزاری اجلاس نماز شکل گرفت. 

وی افزود: براساس کتاب ندای رحمت (۲) چهار فعالیت را با عنوان‌های طرح محراب (اقامه نماز جماعت دانش آموزان در مدارس)، برگزاری بهار بندگی (جشن تکلیف دانش آموزان دختر و پسر) طرح «سه میم» و شرکت بیش از ۳ هزار مدرسه در کشور در فعالیت‌های اقامه نماز (طرح پیوند منزل، مدرسه و مسجد) و اجرای طرح چون و چرا (جلسات گفتمان‌های دینی) برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین دانش آموزان در مدرسه تعریف کردیم. 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این فرآیند در حال اجرا، در۱۰ محور، فعالان مختلف در عرصه اقامه نماز را شناسایی کردیم که در محورهای مختلف در سطح کشوری معرفی و تجلیل می‌شوند. 

باقرزاده با بیان اینکه اجلاس نماز دانش آموزی در ۲۱ اردیبهشت در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ در شیراز برگزار خواهد شد، افزود: در این اجلاس از بیش از۱۰۰ فعال حوزه اقامه نماز در حوزه‌های مختلف در سطح کشور (۳۰ دانش آموز، ۵ معلم، ۵ مربی پرورشی، ۵ مدیرمدرسه، ۳ امام جماعت، ۳ مدرس آموزش خانواده، ۳ اولیاء، ۳ خدمتگزار، ۳ هیأت امنای مسجد، ۳ خیر، ۳ نهاد و موسسه همکار و…) تجلیل می‌شود. 

وی با تاکید براینکه دانش آموز محوری برنامه اصلی اجلاس نماز دانش آموزی امسال است، عنوان کرد: اجلاس نماز دانش آموزی پایان فعالیت‌های اقامه نماز در مدارس نیست بلکه ریل‌گذاری و سنگ بنایی برای سال آینده است تا اجلاس نماز دانش آموزی الگوی فعالیت‌های سال آینده، حوزه اقامه نماز در مدارس باشد. 

معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه در اجلاس امسال، از ۱۰ استان برتر در امر اقامه نماز نیز تجلیل می‌شود، افزود: انشالله در اجلاس امسال، افراد تقدیر شده به عنوان یاوران نماز در مدارس سراسر کشور مفتخر خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز