خبرگزاری کار ایران

قتل، سرانجام نزاع ۴ شرور بر سر اختلاف حساب مالی در خلیج

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۹۲۹

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۴ شرور متواری بلافاصله پس از درگیری خبر داد و گفت: متهمان پس از قتل و مجروح کردن مصدومان این درگیری قصد خروج از شهر تهران را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در محله خلیج تهران، تیمی از ماموران کلانتری 179 پلیس پیشگیری تهران سریعا به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در صحنه درگیری با جسم 2 مصدوم که به شدت مورد ضربات سلاح سرد قرار گرفته بودند مواجه شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از مصدومان این درگیری در محل فوت و مصدوم دیگر  به شدت جراحات عمیقی دارد که بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی برای دریافت خدمات درمانی انتقال یافت.

این مقام انتظامی به کشف 2 قبضه سلاح سرد در محل درگیری اشاره کرد و گفت: بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان متواری آغاز و مشخص شد که متهمان فراری 4 مرد جوان هستند که پس از نزاع و درگیری و مجروح کردن مصدومان حادثه از محل متواری شده‌اند.

معظمی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان به دست آمد متهمان سابقه‌دار هستند و پیش‌تر به جرم شرارت دستگیر شده و تحمل کیفر داشته‌اند و بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی‌های قضایی هر 4 متهم که قصد ترک محل و خروج از شهر تهران را داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان 21 تا 36 ساله به بزه انتسابی مبنی بر درگیری، قمه‌کشی و قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف حساب مالی و شخصی با مصدومان حادثه عنوان کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز