خبرگزاری کار ایران

بازداشت اعضای باند زورگیری از زنان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۰۴

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره زورگیری اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 22 هفدهم فروردین‌ماه سال جاری، ماموران عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان «ایوانک» تهران بودند که به سه مرد جوان که به صورت پیاده،  افراد گذری از پارک «نهج البلاغه» را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک می‌شودند و این افراد را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری می‌کنند و به سرعت از محل می‌گریزند.

این مقام  انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر می‌شوند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان دو قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 33 تا 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 30 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف می‌کنند و اظهار می‌دارند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه 15 شاکی که اکثر آنها خانم‌های مسن بودند، شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام انتظامی، کلیه مال‌باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز